پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

قيمت كفسابي و سنگسابي

راهنماي تور و سفر

قيمت كفسابي و سنگسابي

۱۵۸ بازديد

قيمت كفسابي و سنگسابي

بار ها ممكن است با ريختن مواد خوردني بر روي سطح زمين باعث لك شدن آن شده باشيد كه با هيچ روشي نتوانستيد آن را از بين ببريد. اما در اين مقاله مي خواهيم درباره ي همين موضوع و عوامل تأثير گذار در قيمت كفسابي و سنگسابي كف و سطح مورد نظر شما صحبت كنيم. پس شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت مي كنيم.

عوامل مؤثر در هزينه و قيمت كفسابي و سنگسابي

قيمت كفسابي سنگسابي سطح به صورت متر مربع محاسبه مي شود. پس يكي از عواملي كه در قيمت كفسابي سنگسابي كف مؤثر است، متراژ مورد نظر است. نكته ديگر روش انجام كار است. آيا مي خواهيد خدمات ساب زني سطح به صورت حرفه اي صورت گيرد؟ يا از روش هاي خاصي مثل روش ايتاليايي و …. استفاده كنيد؟

پس روش كار نيز در قيمت كفسابي سنگسابي سطح زمين نقش مهمي دارد. پارامتر ديگر نوع سنگ است. سنگ و كفي كه قرار است كفسابي يا سنگسابي شود چه جنسي دارد؟ يا ميزان سختي و نرمي آن چگونه است؟ ميزان پستي و بلندي و ناهمواري سنگ و كف به چه شكل است؟ اين ها مواردي هستند كه در قيمت كفسابي سنگسابي محيط نقش مستقيمي ايفاء مي كنند.

براي مشاوره رايگان كفسابي در تهران همين حالا با ما تماس بگيريد. كارشناسان ما با لبخند پاسخگوي شما عزيزان خواهند بود.

قيمت كفسابي و سنگسابي

چه موقع بايد ساب زني سنگ انجام شود؟

همان طور كه از نام آن بر مي آيد كفسابي به عمليات سابيدن كف زمين گفته مي شود. البته در مواقع خاصي بايد عمليات كفسابي صورت گيرد، براي مثال وقتي كه سطح يك سنگ و موزاييك تراز نباشد ،براي هم ترازي سطوح، قسمت بلندي سطح سابيده مي شود. يا در مواردي ممكن است كف كارخانه ها يا مراكز صنعتي كثيف و سياه شود كه با روش هاي عادي نتوان آن را از بين برد در اين حالت نيز از كفسابي استفاده مي كنيم.

گاهي نيز ممكن است در هنگام تأسيس يك ساختمان مواد و مصالح در لابه لاي سنگ ها و موزاييك باقي بمانند ، كه باعث ناهمواري سطوح مي شود. در اين حالت نيز از كفسابي استفاده مي كنيم. سنگسابي در واقع عملياتي مشابه كفسابي است با اين تفاوت كه بر روي سنگ انجام مي شود و باعث زيبا تر شدن و براق شدن بيش تر سنگ مي شود. سنگسابي نيز وقتي استفاده مي شود كه سطوح ، يكدستي خود را از دست داده يا كثيف شده اند.

 

انواع خدمات كفسابي سنگسابي

انواع خدماتي كه توسط كفساب ها انجام مي شود، شامل موارد زير است:

كفسابي و سنگسابي گرانيت، كفسابي موزاييك، بتن، كفسابي و سنگسابي سراميك، كفسابي پاركينگ، هتل و مراكز اقامتي،سوله ها و كارگاه هاي صنعتي، ادارات، كارخانه ها، مجتمع هاي مسكوني و تجاري، مدارس، مساجد و حسينه ها، مراكز خريد و پاساژ ها، مراكز اداري و…. از جمله خدمات كفسابي و سنگسابي هستند، كه با روش هاي مختلف از جمله روش معمولي، ايتاليايي، حرفه اي و نانو ساب قابل انجام مي باشند.

قيمت خدمات كفسابي در تهران

قيمت كفسابي كف بر اساس نوع سنگسابي

همان طور كه گفتيم قيمت كفسابي يا سنگسابي به روش هاي اجراي آن نيز بستگي دارد. روش هاي اجرا به 4 دسته روش كفسابي يا سنگسابي معمولي، روش كفسابي ايتاليايي، روش كفسابي حرفه اي و روش كفسابي يا سنگسابي نانو ساب تقسيم مي شوند. كه شما بنا به نيازتان مي توانيد از هر كدام از اين روش ها براي كفسابي محيط كار يا منزلتان استفاده نماييد. روش كفسابي معمولي از همه روش ها ارزان تر و بهتر است در مكان هايي كه قبلاً كفسابي يا سنگسابي روي آن ها انجام شده است و نياز چنداني به كفسابي ندارند، صورت گيرد. اما در ساختمان هاي تازه تأسيس بنا به نياز و نوع سنگ مي توان از روش هاي ديگر استفاده كرد كه قيمت كفسابي يا سنگسابي در اين حالت، كمي بيش تر خواهد شد.

 

هزينه و قيمت كفسابي سنگسابي معمولي

كفسابي و سنگسابي معمولي كه معمولاً در ساختمان هاي بزرگ و با متراژ بالا صورت مي گيرد، يكي از ساده ترين و ابتدايي ترين روش هاي كفسابي است، كه كيفيت مطلوبي نيز دارد. همان طور كه گفتيم در ساختمان ها و پروژه هاي عمراني مورد استفاده قرار مي گيرد، زيرا قيمت كفسابي در اين حجم بالاي كار ممكن است زياد شود. اما اگر از روش ساده و معمولي استفاده كنيم با توجه به متراژ بالاي كار مي توانيم كه يك كار به صرفه و با قيمت كفسابي سنگسابي سطح پايين تري را انجام دهيم. در اين موارد نگران كيفيت نباشيد چرا كه كيفيت روش معمولي مناسب مي باشد. اما اگر محيط سطوح ، بسيار كثيفي يا ناهمواري دارد بهتر است از روش هاي ديگر ولي با قيمت كفسابي بيش تر استفاده كنيم كه كارايي بيش تري براي ما داشته باشد.

هزينه سنگسابي ايتاليايي

قيمت كفسابي ايتاليايي

ايتاليا يكي از توليد كنندگان حرفه اي سنگ و به ويژه سنگ مرمر مي باشد. اما از اين ها گذشته اين كشور از مصالح، مواد و ابزار آلات پيشرفته اي نيز براي كفسابي و سنگسابي محيط ها استفاده مي كند، كه يكي از بهترين روش هاي كفسابي نيز محسوب مي شود. در روش كفسابي ايتاليايي از 3 لقمه در دستگاه كفسابي و سنگسابي استفاده مي شود كه كار كفسابي يا سنگسابي را به بهترين نحو ممكن انجام مي دهد. كفسابي ايتاليايي علاوه بر اين كه مشكلات موجود بر سطح سنگ و كف را از بين مي برد، باعث درخشندگي و جلاي سنگ نيز مي شود، به طوري كه مي تواند مانند يك آينه بدرخشد و حتي تصوير خودتان را در آن ببينيد. به همين دليل است كه بسيار مورد توجه مصرف كنندگان قرار گرفته است.

قيمت كفسابي سنگسابي در روش ايتاليايي به دليل استفاده از اين روش كمي بالا است. قيمت كفسابي ايتاليايي به متراژ كار و نوع سنگ نيز بستگي دارد. اما از ديگر ويژگي هاي كفسابي ايتاليايي مي توان به كارايي آن در افزايش طول عمر و كيفيت سنگ و كف اشاره كرد. دليل اين هم استفاده از رزين كاري روي سنگ است كه درز هاي سنگ را از بين مي برد و باعث طول عمر سنگ مي شود.

 

اجرت سنگسابي حرفه اي

كفسابي و سنگسابي حرفه اي ،كار مخصوص هر شركت كفسابي است. يعني هر شركت طبق تجربه خود در سال هاي فعاليتش به يك روش اختصاصي براي خود دست يافته و مي داند از چه روش ها و چه ابزار هايي براي هر سطح و محل استفاده كند، تا كارايي بهتري داشته باشد. شما مي توانيد اين روش حرفه اي هر شركت را نيز در عمليات كفسابي و سنگسابي خود استفاده كنيد. چرا كه اين روش حاصل سال ها تجربه و آزمون وخطاست و به ندرت اشتباهي در آن يافت مي شود.

البته قيمت كفسابي سنگسابي حرفه تقريباً شبيه به روش ايتاليايي است. اين را فراموش نكنيم كه روش ايتاليايي يكي از بهترين و مرغوب ترين روش هاي كفسابي و سنگسابي جهان مي باشد. اما روش كفسابي حرفه اي نيز بازار خاص خود را دارد. و به راحتي مي توانيد به اين روش اطمينان كنيد. در واقع اين روش يك روش تركيبي از تمام روش هاي ديگر مخصوصاً روش ايتاليايي است كه باعث بهبود كار مي شود.

 

هزينه نانو ساب

قيمت كفسابي سنگسابي نانو ساب كمي بيش تر است. البته اين را در نظر داشته باشيد اين روش ها به همين ترتيبي كه گفته شد، تكميل كننده يك ديگر است. به طوري كه مي توان گفت در روش كفسابي و سنگسابي نانو ساب از تمام روش هاي پيشين استفاده شده و علاوه بر آن در انتهاي كار نيز از مواد نانو استفاده مي شود. به اين ترتيب كه پس از انجام مراحل اوليه كفسابي، كفساب از مواد نانو بر روي سطوح استفاده مي كند.

اين روش باعث افزايش طول عمر و ماندگاري سنگ مي شود. البته اين روش به تازگي به صنعت كفسابي و سنگسابي وارد شده و قيمت كفسابي سنگسابي به روش نانو ساب بيش تر است. چرا كه مواد اوليه آن نيز گران تر مي باشد.

دليل استفاده از نانو ساب اين است كه اصولاً در سنگ ها نمك هايي وجود دارند كه آب دوست هستند و بسيار با آب واكنش داده و سرانجام پس از مدتي باعث پوكي و از بين رفتن سنگ مي شوند. وقتي از مواد نانو كه آب گريز هستند، در اين سنگ ها استفاده مي شود، جلوي فعاليت نمك ها با آب را مي گيرند و از پوك شدن سنگ جلوگيري مي كنند.

تاثير كفسابي قبل و بعد

قيمت كفسابي سنگ گرانيت

سنگ گرانيت يكي از سخت ترين سنگ هاي به كار رفته در صنعت ساختمان مي باشد. علاوه بر مزايايي كه دارد معايبي نيز دارد. براي مثال اين سنگ به راحتي ساييده نمي شود. به همين دليل سنگسابي در سنگ گرانيت كار بسيار مشكلي است و بايد در طي چند مرحله انجام گيرد. قيمت كفسابي سنگسابي گرانيت بنا به همين دلايل بسيار گران بوده و از متري تقريباً 13 هزار تومان شروع مي شود. شما براي تميز و براق كردن سنگ گرانيت نياز به 25 مرحله ساب زني داريد. و اين كار بسيار مشكلي است و به مواد بيش تري نياز دارد و اين خود مي تواند يكي ديگر از علل گران بودن قيمت كفسابي سنگسابي سنگ گرانيت باشد.

دليل ديگر گران بودن قيمت كفسابي سنگسابي به دليل سخت بودن اين سنگ است كه به راحتي سابيده نمي شود و بايد از لقمه هاي الماسه كه بسيار گران نيز هستند در عمليات سنگسابي اين سنگ استفاده شود.

 

قيمت و هزينه سنگسابي موزاييك

سنگ موزاييك در اثر بي احتياطي و ريختن مواد اسيدي ضعيف همچون سركه و آبليمو و ديگر موارد بر روي آن دچار مشكل و تخريب مي شود. كه در اين موارد نيز كفسابي و سنگسابي مي تواند به كمك آيد و موزاييك را مانند روز اولش صاف و براق كند. قيمت كفسابي سنگسابي موزاييك به جنس سنگ زياد بستگي ندارد. چرا كه كفسابي يا سنگسابي اين سنگ آسان تر از گرانيت بوده و در ابعاد بالا به صورت متري محاسبه مي شود. اما در ابعاد پايين بايد تمام هزينه ها به صورت كامل محاسبه شوند، از جمله هزينه كارگر و مواد و…. كه بايد دقيق محاسبه شوند. پس با اين اوصاف مي توانيم بگوييم قيمت كفسابي سنگسابي در متراژ پايين بسيار گران تر محاسبه مي شود.

قيمت ساب زني پاركينگ

 قيمت كفسابي سراميك

جنس و سختي سراميك تقريباً شبيه به موزاييك است و كفسابي يا سنگسابي آن به نسبت كار آسان تري مي باشد. اين سنگ نيز در اثر ريختن مواد اسيدي همچون سركه و آبليمو و امثال آن دچار لك مي شود كه با كفسابي به راحتي اين مشكلات قابل حل خواهند بود. اما بايد به نكته توجه داشت كه سراميك ها معمولاً داراي طرح و نقش هستند و در سنگسابي چون عمليات لايه برداري انجام مي شود، ممكن است، به سراميك آسيب وارد كرده و طرح آن را از بين ببرد يا كم رنگ تر كند. قيمت كفسابي سنگسابي سراميك نيز مانند قيمت كفسابي سنگسابي موزاييك محاسبه مي شود. اگر از كفپوش پارك لمينت استفاده ميكنيد از خدمات كفسابي پاركت بهره مند شويد.

 

اجرت سنگسابي بتن

بتن يكي از مواد سخت است كه البته زيبايي چنداني نيز ندارد. در مواقعي كه بر روي بتن پستي و بلندي و لك ايجاد مي شود، مي توان با كفسابي يا سنگسابي آن را بر طرف كرد. مراحل كفسابي و سنگسابي در بتن شامل 3 مرحله مي شود. در مرحله اول كفسابي با لقمه الماس زبر و سخت تر انجام مي شود، تا لايه به صورت كامل برداشته شود. مراحل بعدي كه ريزه كاري بيش تري مي خواهد بايد از مواد نرم تري استفاده شود. به اين ترتيب كه در مرحله دوم از لقمه الماس نرم استفاده مي شود. و در مرحله آخر براي ريزه كاري هاي بيش تر از لقمه الماس نرم تر استفاده مي شود. قيمت كفسابي سنگسابي بتن نرم نيز از كفسابي بتن سخت تر، ارزان تر محاسبه مي شود.

 

  • با توجه به موارد ذكر شده در بالا پيش از انجام كفسابي حتماً از نوع سنگي كه مي خواهيد كفسابي يا سنگسابي كنيد، آگاهي داشته باشيد.
  • حتماً روش هاي انجام اين كار و قيمت هاي آن را به خوبي بشناسيد.
  • اين نكته را فراموش نكنيد كفسابي و سنگسابي در متراژ بالاتر ارزان تر براي شما محاسبه مي شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.